We live in a business world that isincreasingly competitive, complex and fastpaced. To be successful, organisationsmust strive to be innovative and efficient.This means having a workforce that isflexible, mobile and able to collaborate.Companies must attract and retain talent.Agility – anticipating and addressing forcesaffecting business – is key.The importance of innovation cannot beunderestimated. Successful companiesknow that in order to thrive they mustcontinually reshape their business andkeep performing as the company grows.Products, services and interactions withcustomers and clients are all ripe fortransformation and improvement.Technology is frequently at the heart ofbusiness evolution. Organisations moveto Google Apps to help them in theirquest for innovation and agility. If changeis managed well, making the transition toGoogle Apps can bring myriad benefits foran organisation. Switching the technologyplatform that a company uses is a clearsignal to employees that the organisationis forward thinking, and looking totransform and modernise. But change isoften challenging. The importanceof a well-managed transition is paramount.In short, the more organisations investin structuring change management, thebetter the results.Some organisations expect that they canachieve benefits without properly investingin the process of change managementor effectively guiding their employeesthrough the journey. But change is notsimply about, in this case, introducing newtechnology and then standing back – it isalso about changing people’s behaviour.Change management is still seen bymany people in organisations as “fluffy”or optional. But we know that whenorganisations cut corners, things go awry.For this research report, we surveyed300 respondents across 11 countries insenior leadership roles, evenly split amongfive sectors and by company size (seegraphic on page 6). Leaders were asked todefine their company culture when it cameto change – “embracive”, “co-operative”,“reluctant” or “resistant” – and they werealso asked to determine how effective theythought their recent change managementprogrammes had been – “excellent andsophisticated”, “adequate but simple”,or “poor or none”.
우리가 살고 있는 비지니스 환경은 경쟁이 심화되고 매우 복잡하며 변화의 속도도 아주 빨라지고 있습니다. 이런 비지니스 환경에서 살아남기 위해서는 혁신적이며 효율적이어야 합니다. 이것은 유연하며, 이동가능하면 협어이 할 수 있는 업무능력을 가지고 있어야 한다는 것을 의미합니다. 회사들은 재능을 유지하거나 보유해아 합니다. 그중 비지니스에 영향을 주는 것을 예측하거나 다뤄야 하는 민첩성이 가장 중요한 업무능력일 겁니다.
혁신의 중요성은 과소평가할 수는 없습니다. 성공한 기업들은 살아남기 위해서는 지속적으로 비지니스를 새로운 형태로 변화하고 성장시에도 지속적으로 이어나가야 한다는 것을 알고 있습니다. 제품들, 서비스들 그리고 고객들과 클라이언트들의 상호작용들은 전환과 개선에 준비가 되어 있습니다.
기술은 비지니스 혁명의 항상 중심에 있습니다. 조직들은 혁신과 민첩함을 추가하기 위하여 Google Apps로 이동합니다. 만약에 변화가 잘 관리되어 진다면 Google Apps로의 전환은 조직에게 많은 이득을 줄 것입니다. 회사가 사용하는 기술 플랫폼을 전환하는 것은 직원들에게 회사가 전환과 현대화에 의지가 있다는 것을 명쾌하게 알려줄 것입니다. 하지만 변화는 항상 도전을 받습니다. 잘 관리되어 전환을 하는 것은 아주 중요합니다. 간단하게 말해서 변화관리에 더 많은 투자를 할 때 기업은 더 좋은 결과를 얻을 수 있습니다.
어떤 회사는 변화관리나 직원들을 효과적으로 가이드하는 프로세스에 적절하게 투자하지 않고 효과를 기대하지만, 변화는 간단하지 않고 사람들 행동도 변화를 해야 합니다.
변화관리는 사실 많은 기업에서 귀찮거나 선택사항이라고 생각합니다. 그러나 이렇게 변화관리없이 진행한 일들은 엉망진창이 된다는 것을 우리는 알고 있습니다.
11개 국가의 300개 기업에 대해서 조사한 연구결과에서는 변화관리를 통하여 135%의 ROI를 얻었습니다.
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